Ford Focus ST – Poprawny do bólu, ale nie wybitny. Czy to właściwa recepta na hot hatch’a?

Kilka słów o sportowej rodzinie Forda Do czasu tego testu moja przygoda ze sportowymi modelami Forda ograniczała się do poprzedniej…

4 lata temu

Ford Bronco 2021 – Strzał w dziesiątkę? Europa obejdzie się smakiem

Nie wiem jak wy, ale ja jaram się tym samochodem strasznie! I to było by na tyle, a dlaczego? Tych…

4 lata temu

Lexus ES300h Omotenashi – Wszechstronnie uzdolniony z cyfrowymi lusterkami

  Są samochody, które potrafią sprawić dużo przyjemności z jazdy, a niekoniecznie mają pod maską setki koni mechanicznych. Okazuje się,…

4 lata temu

Król Bugatti Chiron Pur Sport – Królewskie prowadzenie i osiągi

Okazuje się, że zawsze można lepiej! Czy są jakieś granice? 60 to liczba egzemplarzy, które pojawią się na świecie w…

4 lata temu

2020 Porsche 911 Turbo S – Najnowsze i najmocniejsze wcielenie

911 Turbo S czyli najszybsza i najdroższa, ale niekoniecznie najbardziej pożądana, wersja 911-stki. Najnowsza generacja produkuje aż o 70 koni…

4 lata temu

McLaren 620R limitowany do 350 sztuk – 620 KM | 620 Nm | 2.9s – 100 kmh

W piątek trzynastego odwiedziłem miejsce na mapie Warszawy, gdzie spotkałem liczby 620, 620 i 620. Nie cierpię na paraskewidekatriafobię, czyli…

4 lata temu

Alfa Romeo GTA i GTAm – 540 KM i kwintesencja marki na 110 urodziny

Cholera, trzeba im przyznać, że potrafią zrobić samochód z charakterem, jajami i ogromnym seksapilem. Alfa Romeo GTA i GTAm. Na…

4 lata temu

Pierwsze jazdy – Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost mHEV 155 KM

Oprócz mocnych silników i świetnych osiągów cenię producentów za odważne ruchy, praktyczne i nietypowe rozwiązania - nawet wręcz pionierskie. Szczególnie…

4 lata temu

McLaren 765 LT 765 KM i 800 Nm – udoskonalony Mc 720S

Jeśli można poprawić super samochód, to zastanawia mnie gdzie leży granica dla producentów. Przed Wami McLaren 765 LT, czyli ulepszony…

4 lata temu

Pierwszy w nowej gamie Mercedesa EQ – Elektryczny EQC400 | 408 KM | 765 Nm

Samochodowy Nowy Rok z lekkim opóźnieniem rozpocząłem od elektryzujących doznań z Mercedesem EQC400 w limitowanej wersji 1886. Jak wskazuje nazwa…

4 lata temu

Wszystko czego nie lubimy w marce, którą kochamy! Tiny Friendly Giant – Koenigsegg Gemera

Wszystko czego nie lubimy w marce, którą kochamy! Tiny Friendly Giant – Koenigsegg Gemera Zastanawia mnie brak negatywnych reakcji ze…

4 lata temu

Nadchodzący król – Lexus LC F 4.0 V8 Twin-Turbo

Czekałem na taką informację. Cieszy mnie fakt, że w obliczu ciężkich czasów dla motoryzacji są podejmowane decyzje uszczęśliwiające klientów i…

4 lata temu